0000007904
Η ιστορία της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας και η τεράστια επίδραση που άσκησε στον αρχαίο κόσμο ως κέντρο πολιτισμού και διάσωσης των αρχαίων κειμένων.
Κωδικός Τεκμηρίου
0000007904
Τύπος ψηφιακού αρχείου
Βίντεο
Τίτλος
ΙΑΤΡΕΙΟΝ ΨΥΧΗΣ-Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Χρονολογία Παραγωγής
1992
Ημερομηνία Πρώτης Προβολής
Σκοπός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
Είδος
ΜΟΝΟΘΕΜΑΤΙΚΟ / ΟΧΙ-ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ
Χαρακτηρισμός
ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ
Κατηγορία
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ (ΙΣΤΟΡΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ)
Περίληψη
Η ιστορία της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας και η τεράστια επίδραση που άσκησε στον αρχαίο κόσμο ως κέντρο πολιτισμού και διάσωσης των αρχαίων κειμένων.
Περιγραφή Περιεχομένου
Ο φακός περιηγείται αρχικά στην πόλη της Αλεξάνδρειας, η οποία υπήρξε για πολλά χρόνια έδρα του ελληνικού πολιτισμού. Αιγύπτιοι μελετητές και επιστήμονες μιλούν για τη μεγάλη σημασία της χαμένης βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας ως κέντρου πολιτισμού στην περιοχή, την επίδρασή της στον αρχαίο κόσμο και τον ρόλο της στη διάσωση των αρχαίων κειμένων. Γίνονται αναφορές σε άλλες βιβλιοθήκες της αρχαιότητας στην Αίγυπτο και την Ιορδανία, στους παπύρους του Φαγιούμ και του Ελ Μπαχανασάρ, στη στήλη της Ροζέτας. Δίνονται όλες οι πιθανές εκδοχές για την καταστροφή της βιβλιοθήκης και τις επιπτώσεις που είχε η απώλειά της. Τέλος αναφέρονται οι στόχοι και τα σχέδια του πανεπιστημίου της Αιγύπτου για τη σύγχρονη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, ώστε να καταστεί ένα υπερσύγχρονο κέντρο έρευνας και πολιτισμού.
Ανάλυση Περιεχομένου
00:00:05:00nΠλάνα στον οικισμό που είναι χτισμένος στις όχθες του ΝΕΙΛΟΥ.nn00:00:47:00nΠλάνα από Περσικές αρχαιότητες που συναντάμε στην ΑΙΓΥΠΤΟ, από την έρημο και πλάνο σε μια προτομή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.nn00:01:14:00nΟ ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ στο γραφείο του και περιστοιχισμένος από αγαλματίδια και φωτογραφίες αγαλμάτων αρχαίας ελληνικής τεχνοτροπίας, μιλά για την παρουσία του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ στην ΑΙΓΥΠΤΟ, ως υιός του ΑΜΜΩΝΟΣ. Πλάνο προτομής του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.nn00:01:33:00nΠλάνα από την πόλη της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ της ΑΙΓΥΠΤΟΥ. Ακούγεται ο ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ να παρουσιάζει τις αρετές της πόλης και την πνευματική της προσφορά.nn00:02:00:00nΤίτλοι έναρξης.nn00:02:39:00nΠλάνα με διάφορες μορφές Αιγυπτιακής καλλιτεχνικής δημιουργίας που φιλοξενούνται σε μουσειακό χώρο. Ακούγεται ο ΝΤΟΥΑ ΧΟΥΣΕΪΝ ΦΑΟΥΖΙ που μιλά για τη μακραίωνη παράδοση των ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ στη δημιουργία πολιτισμού και τη διάσωσή του.nn00:03:17:00nΠλάνο ΝΤΟΥΑ ΧΟΥΣΕΪΝ ΦΑΟΥΖΙ μπροστά σε προθήκη εκθεμάτων μουσείου. Αναφέρεται στη μακρά παράδοση της ΑΙΓΥΠΤΟΥ στη δημιουργία βιβλιοθηκών από την εποχή του ΡΑΜΣΗ Β αλλά και σε λειτουργούσες αργότερα βιβλιοθήκες, καθώς και στις διαφορές λειτουργίας της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ από τις άλλες που είχαν ιδρυθεί και λειτουργούσαν ταυτόχρονα.nn00:03:54:00nΠλάνο του Μ. ΧΑΜΝΤΙ στο γραφείο του. Μιλά για την παρουσία του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΦΑΛΗΡΕΑ στην Αίγυπτο και την προτροπή του στον ΠΤΟΛΕΜΑΙΟ Α να δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη. Παραθέτει βιογραφικές πληροφορίες σχετικές με το ΦΑΛΗΡΕΑ και τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ.nn00:04:36:00nΟ ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ στο γραφείο του και περιστοιχισμένος από αγαλματίδια και φωτογραφίες αγαλμάτων αρχαίας ελληνικής τεχνοτροπίας μιλά για τη επίδραση που δέχτηκε η περιοχή της Αιγύπτου από τα διδάγματα του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, όταν κατακτήθηκε από το ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.nn00:04:52:00nΠλάνο στο εξωτερικό της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ που ονομάζεται και ΜΟΥΣΕΙΟΝ. Ακούγεται ο ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ να εξηγεί αυτή την ονομασία με τους αρχαιοελληνικούς όρους.nn00:05:19:00nΠλάνο στον κήπο της βιβλιοθήκης που είναι στολισμένος με γλυπτά αγάλματα και άλλα διακοσμητικά αντικείμενα, δείγματα Ελληνικής και Αιγυπτιακής τεχνικής. Ακούγεται ο Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να εξηγεί πως το ΜΟΥΣΕΙΟ είναι τμήμα ενός κέντρου μάθησης επηρεασμένου από τις σχολές του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ και του ΠΛΑΤΩΝΑ.nn00:05:45:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να κάθεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Αναφέρει ότι υπάρχουν μαρτυρίες για τη λειτουργία τριών σχολών επηρεασμένων από αυτές των ΑΘΗΝΩΝ και περιγράφει τη δομή του Μουσείου της Αλεξάνδρειας και τις δραστηριότητες των σπουδαστών.nn00:06:44:00nΠλάνο ΝΤΟΥΑ ΧΟΥΣΕΪΝ ΦΑΟΥΖΙ μπροστά σε προθήκη εκθεμάτων μουσείου. Αναφέρει ότι οι έρευνές του τον οδήγησαν στο ΑΜΜΑΝ όπου ανακάλυψε μια βιβλιοθήκη γνωστή και ως ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ. Παρεμβάλλονται πλάνα από το σχετικό δημοσίευμά του σε πανεπιστημιακό έντυπο, ασπρόμαυρες φωτογραφίες της περιοχής και των ερείπιων που πιθανολογείται ότι ήταν το κτήριο, απομεινάρια ενός οικοδομήματος που μοιάζει με ναό, σχέδια της περιοχής με τους φημολογούμενους χώρους. Ακούγονται λεπτομέρειες για τη δομή, τη χρήση και τη διακόσμηση της βιβλιοθήκης.nn00:08:03:00nΠλάνα από την παραλία και τα οικοδομήματα της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. Ακούγεται ο Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ αναφέρει που πιθανολογείται να βρίσκεται το κτήριο της Βιβλιοθήκης στην πόλη της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.nn00:09:08:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να στέκεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Μιλά για τη δημιουργία μιας θυγατρικής βιβλιοθήκης που δημιουργήθηκε και λειτούργησε μέσα στο ΣΕΡΑΠΕΙΟ σε περιοχή που είναι γνωστή σα στήλη του ΠΟΜΠΗΙΟΥ.nn00:09:33:00nΕνώ ακούγεται ο Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ παρακολουθούμε πλάνα από το ΣΕΡΑΠΕΙΟ (ναός του ΣΕΡΑΠΙ) τον κυριότερο ναό της πόλης. Ο φακός κινείται και περιγράφει γλυπτά, υπολείμματα κτισμάτων και το χώρο που αυτά φιλοξενούνται. Παρατίθενται οι σχετικές με την ιστορία του ναού, την αξιοποίηση του και τα ευρήματα που οι αρχαιολόγοι ευτύχησαν να βρουν.nn00:11:03:00nΠλάνα από το εσωτερικό της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ. Τοιχογραφίες, χώροι και σωζόμενοι πάπυροι φιλοξενούνται στα πλάνα, ενώ ταυτόχρονα ο Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ περιγράφει και δίνει σχετικές πληροφορίες.nn00:12:04:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να στέκεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Παραθέτει αναλυτικά όλα τα ευρήματα από την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία που ανακαλύφθηκαν και σώθηκαν: ΟΜΗΡΟΥ: ΙΛΙΑΔΑ και ΟΔΥΣΣΕΙΑ, ΗΡΟΔΟΤΟΣ, ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, τραγωδίες ΣΟΦΟΚΛΗ, ΑΙΣΧΥΛΟΥ, ΕΥΡΙΠΙΔΗ και ένα κείμενο του ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ για τη συνταγματική ιστορία της Αθήνας: «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ: ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ». Πλάνα από αυτόν τον πάπυρο αλλά και άλλους, καθώς και πλάνα από χώρους της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ. Ο ομιλητής αναφέρεται στον πλούτο των αντιγράφων αλλά και στην εκδοτική δραστηριότητα που ανάπτυξε η βιβλιοθήκη.nn00:13:41:00nΠλάνα από διάφορους παπύρους που έχουν διασωθεί και από χώρους της βιβλιοθήκης. Στη συνέχεια ένας κύριος αναφέρει ότι οι περισσότεροι πάπυροι που σώθηκαν προέρχονται από την περιοχή ΦΑΓΙΟΥΜ και ΕΛ ΜΠΑΧΑΝΑΣΑΡ.nn00:14:15:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να στέκεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Μιλά για ένα φύλλο παπύρου που εμφανίστηκε στη ΓΕΝΕΥΗ το 1980. Πρόκειται για λίστα βιβλίων και οι εκδότες του θεωρούν πως είναι αντίγραφο καταλόγου της ΑΡΧΑΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.nn00:14:50:00nΕναλλαγή πλάνων με γλυπτά αιγυπτιακής τέχνης και κιονόκρανα αρχαιοελληνικής γλυπτικής που συναντά ο επισκέπτης στον κήπο της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ.nn00:15:29:00nΠλάνο στην είσοδο του κτιρίου. Στη συνέχεια η ΔΡ. ΦΛΟΥΖΙ στέκεται μπροστά σε ένα γλυπτό και μιλώντας παρουσιάζει τον τάφο του ΚΟΜ ΕΛ ΣΑΚΑΦΑ που χρονολογείται το 2ο αιώνα μ. Χ. Καταθέτει πως είναι το σημαντικότερο μνημείο της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, γιατί περιλαμβάνει τρία σπουδαία στοιχεία του αρχαίου Αιγυπτιακού, του αρχαίου Ελληνικού και του Ρωμαϊκού πολιτισμού.nn00:16:00:00nΠλάνα από του εξωτερικούς αλλά και τους εσωτερικούς χώρους της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, όπου φιλοξενούνται διάφορα γλυπτά προσωπικοτήτων από τη Ρωμαϊκή παρουσία στην ΑΙΓΥΠΤΟ. Ακούγεται ο Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να καταθέτει πληροφορίες που σχετίζονται με τη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ και την τύχη της.nn00:16:51:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να στέκεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Παραθέτει ιστορικές πληροφορίες που αφορούν στην καταστροφή της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ από τη φωτιά που ξέσπασε στην πόλη της ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ, όταν ο ΚΑΙΣΑΡΑΣ έβαλε φωτιά στο ναυτικό του ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΥ.nn00:17:25:00nΠλάνο του ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ στο γραφείο του. Παραθέτει δυο από τις εκδοχές που υπάρχουν για την καταστροφή της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ από τη φωτιά, που όπως λέει δεν μπορούν να θεωρηθούν ιστορικές.nn00:18:12:00nΠλάνο του Μ. ΧΑΜΝΤΙ στο γραφείο του. Αναφέρεται σε άλλες εκδοχές για την καταστροφή της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.nn00:18:50:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ. Αναφέρεται στη θυγατρική βιβλιοθήκη που λειτουργούσε στο ΣΕΡΑΠΕΙΟ, η οποία καταστράφηκε το 391 μ. Χ, όταν ο ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ με διάταγμά του προκάλεσε την καταστροφή των ειδωλολατρικών ναών. Παρεμβάλλονται ένας χειρόγραφος χάρτης της περιοχής που φιλοξενούσε τη βιβλιοθήκη, ένα νόμισμα με τη μορφή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ και διακοσμητικά γλυπτά της εποχής.nn00:19:14:00nΕναλλαγή εικόνων με παραστάσεις από μάχες του 12ου αιώνα μ. Χ με ΑΡΑΒΕΣ και ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ. Ακούγεται ο Μ. ΧΑΜΝΤΙ σε μια ακόμα εκδοχή καταστροφής της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.nn00:19:51:00nΠλάνα από το εσωτερικό του τάφου του ΚΟΜ ΕΛ ΣΑΚΑΦΑ. Όπως η ΔΡ. ΦΛΟΥΖΙ ακούγεται να λέει πρόκειται για ένα τάφου τύπου κατακόμβης, με χαρακτηριστικά της ρωμαϊκής και ελληνιστικής περιόδου. Παραθέτει σχετικές με το μνημείο πληροφορίες.nn00:21:00:00nΗ ΔΡ. ΦΛΟΥΖΙ στέκεται μπροστά σε ένα γλυπτό και μιλώντας παρουσιάζει τον τάφο του ΚΟΜ ΕΛ ΣΑΚΑΦΑ που χρονολογείται το 2ο αιώνα μ. Χ. Εκεί ανακαλύφθηκε πως έχει ταφεί μια Ρωμαϊκή οικογένεια. Η ΔΡ. ΦΛΟΥΖΙ παραθέτει πληροφορίες για τις τοιχογραφίες και αυτά που εικονίζονται.nn00:21:38:00nΕναλλαγή πλάνων από τους χώρους και τα επίπεδα στα οποία εκτείνεται ο τάφος του ΚΟΜ ΕΛ ΣΑΚΑΦΑ.nn00:22:16:00nΟ ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ στο γραφείο του και περιστοιχισμένος από αγαλματίδια και φωτογραφίες αγαλμάτων αρχαίας ελληνικής τεχνοτροπίας. Αναφέρεται στην επίδραση των σχέσεων που αναπτύχθηκαν ανάμεσα στους ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ και τους ΕΛΛΗΝΕΣ και πως αυτό το αντιμετωπίζουν οι ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ.nn00:22:35:00nΕναλλαγή πλάνων που παρουσιάζουν πλαστικά έργα, δείγματα της Αιγυπτιακής και Ελληνικής γλυπτικής. Ακούγεται ο ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ που αναφέρει πως η γνώση του ενός πολιτισμού έχει συμβάλλει στην αποκωδικοποίηση και γνώση του άλλου.nn00:23:38:00nΟ Μ. ΧΑΜΝΤΙ στο γραφείο του. Αναφέρεται στην άποψη του Πανεπιστήμιου της Αιγύπτου για τη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ και τη σύγχρονη μορφή που πρέπει να πάρει, καθώς και τις προσπάθειες που γίνονταν. Παρεμβάλλονται πλάνα από το χώρο και τις εργασίες που συμβαίνουν. Πλάνο με αφίσα-μακέτα του σχεδίου για τη σύγχρονη μορφή που επιθυμεί η ΑΙΓΥΠΤΟΣ να έχει ο τόπος που φιλοξένησε τη ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.nn00:25:16:00nΟ ΔΡ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ στο γραφείο του. Αναφέρεται στη μεγάλη απώλεια των συγγραμμάτων που έφερε η καταστροφή της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.nn00:25:51:00nΟ Μ. ΧΑΜΝΤΙ στο γραφείο του. Αναφέρει ότι τα βιβλία που υπήρχαν στην Αίγυπτο είναι αντίγραφα και ανακαλύφθηκαν στις ανασκαφές, φέρνοντας στο φως περιεχόμενα των πρωτότυπων που ήταν στην ΕΥΡΩΠΗ και καταστράφηκαν. Πλάνα από χώρο μουσείου με τους επισκέπτες να θαυμάζουν ευρήματα ανασκαφών, κατά τη διάρκειας που ο Μ. ΧΑΜΝΤΙ αναφέρει τις απόψεις του αυτές.nn00:27:04:00nΠλάνο του Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ να στέκεεται μπροστά σε τοίχο που στολίζουν σχέδια Αιγυπτιακής τέχνης. Αναφέρει ότι ήταν απώλεια για την ανθρωπότητα η καταστροφή της ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ, καθώς παρατηρήθηκε καθυστέρηση της γνώσης και, όπως υποστηρίζει η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ θα είχε έρθει χίλια χρόνια νωρίτερα.nn00:27:45:00nΤίτλοι τέλους.
Θεματική Κατηγορία
ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΕΧΝΕΣ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Θεματικοί Όροι
αρχαιολογία, παπυρολογία, πάπυρος, αρχαίο κείμενο, βιβλιοθήκη, κέντρο πολιτισμού, Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας
Αναφορές
Δρ. ΜΑΧΜΟΥΝΤ ΣΑΚΡ, καθηγητής Κλασικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Τάντας
ΝΤΟΥΑ ΧΟΥΣΕΪΝ ΦΑΟΥΖΙ
Δρ ΦΑΟΥΖΙ ΕΛ ΦΑΚΑΡΑΝΙ
Μ. ΧΑΜΝΤΙ
Μ. ΑΜΠΑΝΤΙ, καθηγητής Πανεπιστημίου Αλεξάνδρειας
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, φιλόσοφος
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ, δάσκαλος του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Γεωγραφικός Προσδιορισμός
ΑΦΡΙΚΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
ΑΦΡΙΚΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΣΑΡΑΠΕΙΟ
ΑΦΡΙΚΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΡΑΜΣΕΙΟ
ΑΦΡΙΚΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΦΑΓΙΟΥΜ
ΑΦΡΙΚΗ, ΑΙΓΥΠΤΟΣ, ΕΛ ΜΠΑΧΑΝΑΣΑΡ
Γλώσσα Περιεχομένου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Δημιουργός
Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ
Συντελεστές
Σενάριο-Σκηνοθεσία:
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΚΚΑΣ
Διεύθυνση Παραγωγής:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
Γραμματεία Παραγωγής:
ΛΑΜΠΗ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΗ
Βοηθός Παραγωγής:
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΟΥΡΙΚΗΣ
Έρευνα:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΝΑΡΔΟΣ
Μουσική:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
Διευθυντής Φωτογραφίας:
ΦΩΤΗΣ ΜΗΤΣΙΑΚΗΣ
Βοηθός διευθ. Φωτογραφίας:
ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ
Τρικέζα:
ΜΑΡΙΝΟΣ ΚΑΣΣΟΣ
Μοντάζ:
ΤΑΚΗΣ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΣ
Ηχοληψία:
ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΣ
Μιξάζ:
ΝΙΚΟΣ ΣΦΕΤΣΑΣ
Ηλεκτρολόγος:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
Σχεδιαστήριο:
ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΪΜΩΝΗ
Κοπή αρνητικού:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
Εμφανιστήρια ΕΤ 1:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΛΛΙΠΟΣ
ΑΛΕΚΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΛΙΑΚΟΣ
Εταλονάζ:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΟΥΔΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΣ
Μετάφραση:
ΒΕΡΑ ΣΤΡΑΤΑΚΟΥ
Ευχαριστίες:
Την Ελληνική Πρεσβεία και τις προξενικές αρχές της Αιγύπτου
Παραγωγή ΕΤ1
ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ
Copyright ΕΤ1 1992
Σχετικά Θέματα
Δικαιώματα
ΕΡΤ ΑΕ
Διάρκεια
00:28:34:24
Φορμά, Φυσικά – Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Πρωτότυπο Μέσο: ΦΙΛΜ
Εικόνα: ΕΓΧΡΩΜΗ
Χρηματοδότηση Ψηφιοποίησης/Τεκμηρίωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, Πρόσκληση 65
Τελευταία Ενημέρωση
25/07/2011